کد خبر: 187453719
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » طرح های اشتغال فراگیر شهرستان رشت تصویب نشد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با اشاره به تصویب ۱۲ طرح اشتغال روستایی در بانک ها تصریح کرد: متاسفانه در بخش اشتغال فراگیر هیچ طرحی در بانک ها تصویب نشده است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی لقمانی، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت امروز (۲۶ تیر) در کارگروه اشتغال این شهرستان در فرمانداری با اشاره به تعداد ثبت نام متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی در بخش روستایی و فراگیر اذعان کرد: تا کنون در اشتغال فراگیر ۲۴۳ نفر و در بخش اشتغال روستایی یک هزار و ۱۳۷ نفر ثبت نام کرده اند.

 

وی ادامه داد: ۵۹ طرح در اشتغال فراگیر با ۹۸ میلیارد تومان و ۱۱۲ طرح در اشتغال روستایی با ۸۲ میلیارد تومان تصویب شده است.

 

لقمانی با بیان اینکه ۵۴ طرح در اشتغال فراگیر  به بانک ها معرفی شده است بیان کرد: همچنین ۱۳۸ طرح روستایی با ۳۸ میلیارد و ۲۹۷ میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

 

وی با اشاره به تصویب ۱۲ طرح اشتغال روستایی در بانک ها تصریح کرد: متاسفانه در بخش اشتغال فراگیر هیچ طرحی در بانک ها تصویب نشده است.

 

لقمانی دلیل طرح های برگشتی از سوی بانک ها را معوقات پرداخت و چک های برگشتی دانست و افزود: هفت طرح در فراگیر و ۳۱ طرح در اشتغال روستایی به متقاضیان ارجاع داده شده است.

 

وی ادامه داد: ۲۰ درصد طرح های معرفی شده نیز در سامانه دستگاه های اجرایی بلاتکلیف است

پایان پیام/84

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین